четвртак, 1. децембар 2011.

Mi smo za ljubav a ne za mrznju

Mi smo za ljubav a ne za mrznju

U danas nje vreme svet je pun mrznje, ratova I nepravde, a sve manje koristimo rec koja pokrece svet a to je ljubav.

Citajuci skolsku lektiru pod nazivom ,,Antigona`` pocela sam da razmisljam o jednoj njenoj recenici ,, Ja sam za ljubav a ne za mrznju stvorena `` . Kada bi se svi vodili ovom njenom mislju shvatili bi da je u zivotu sve lakse I lepse. Ona je svesno srljala u propast prekrsivsi carevu naredbu. Ljubav prema bratu je preovladala, jer je smatrala da svaki covek zasluzuje dostojnu sahranu ma kakav on bio. Iako smo mi mladi , sigurna sam da cemo pokusati da nas kroz zivot vode samo lepe stvari. Znam da ne mozemo promeniti citav svet ali se treba potruditi da svom okruzenju pokazemo prave vrednosti. U porodici kao I u citavom drustvu treba da vlada harmonija I mir, I samo tako cemo promeniti sve nabolje I ljubav staviti na pravo mesto koje joj odavno I pripada.Ali ako zagrebemo malo ispod povrsine vidimo da svako u sebi ima ono za sta je rodjen, a to je ljubav. Postoji vise vrsta ljubavi, prema roditeljima, bratu, sestri, prirod, I svaku iskazujemo na razlicite nacine. Svakodnevno se susrecemo sa nasiljem , sto na televiziji sto uzivo. U meni uvek postoji tracak nade da ce sve nekad biti bolje.

Antigona nam je na svom primeru pokazala kako bi trebalo da se nonasamo, ali mi to sada treba da unesemo I u svoje zivote.

5 коментара:

  1. Mnogo los sastav,nemam reci na ovom sastavu sam dobio 3 u skoli,zato sto sastav nema poentu i nema sadrzaj

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam dobila 5*
      to ne zavisi od sastava po meni je odlican a to sto si dobio 3 je zbog nastavnika mozda se njemu ne svidja :D

      Избриши
  2. Pa sto nisi sam napisao nego prisvajas tudj rad i jos se bunis!Ja bi ti 1 zavalila i to bi se gledali u avgustu mesecu!

    ОдговориИзбриши
  3. Treba mi sastav : "Poredjenje Antigone i Gilgameša"

    ОдговориИзбриши