четвртак, 1. децембар 2011.

Ljubav i tragika u drami ,,Romeo I Julija’’

Ljubav I tragika u drami ,,Romeo I Julija’’

Ponekad je ljubav slepa, srce nas vodi i ne razmisljamo o posledicama, to se najbolje moze uociti kroz Sekspirovu dramu ,,Romeo i Julija’’.

Kada spomenemo ovu dramu, prvo nasta nas asocira jeste tragican zavrsetak zivota dvoje mladih. I pored toga sto je ovo bila zabranjena ljubav oni se nisu predavali i nisu poklekli prd mnogimi izazovima koji su im stali na put. Bili su mladi, nezreli, za njih je sve bilo novo, nisu razmisljali o posledicama i o tome sta ima sve zivot moze doneti. Zeleli su da po svaku cenu ostanu zajedno pa makar to bilo I na ,, onom svetu’’.

Kao i svi i ja imam stav o ovom delu. Roditelji su ponekad krivi za sudbinu svoje dece . U ovom slucaju svadja dve porodice dovela je do tragicnog zavrsetka. Trebalo im je dosta vremena da shvate da je ljubav to sto nas odrzava i cini srecnim.Jedan deo krivice, po mom misljenju preuzima i monah. To je lice koje je za nas pravedno, ozbiljno ali u ovom delu cak pokusava da pobegne od zakona. U zelji da pomogne maldom paru, pravi neke nesmotrene poteze koji ih kostaju zivota. Julija je slepo verovala u sve monahove recii u njegov plan, jer je zelela da se sto pre sastane sa svojim dragim. Bila je spremna da sa Romeom pobegne iz svog raskosnog doma i ode neznajuci kakva je buducnost ceka.

,, Dvaput meri jednom seci’’ je upravo ono sto su junaci ove drame trebalo da urade kako bi ona imala srecan kraj.

7 коментара:

  1. Анониман31. мај 2013. 07:11

    Svaka cast. Videcu sta cu dobiti danas. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Администратор блога је уклонио коментар.

      Избриши
  2. Sastav se cini da je originalan ali je zapravo glup:)

    ОдговориИзбриши
  3. Svuda isti sastav. Otvorio sam tri linka da pogledam različite sastavi i svuda ovo.

    ОдговориИзбриши
  4. Treba mi tema za 8.razred danas mi treba nesto o ljubavi i drami

    ОдговориИзбриши
  5. brzo trebaa mi, pred jednim umetnickim delom ali da se tu i ubaci i neki deo o ovome molim vas treba mi brzooo

    ОдговориИзбриши
  6. brzo trebaa mi, pred jednim umetnickim delom ali da se tu i ubaci i neki deo o ovome molim vas treba mi brzooo

    ОдговориИзбриши