четвртак, 16. август 2012.

Jesen u mom gradu


Svanulo je još jedno maglovito jesenje jutro. Polazim u školu i posmatram moj grad.
Sunce se probija kroz oblake i miluje me po licu. Crvenkasto pegavo, žuto, zeleno lišće prostrelo se na sve strane i napravilo šareni tepih.
Cvrkut ptica zamenio je zvuk motornih testera, a vredne domaćice žure sa spremanjem zimnice. Oko mene se širi miris pečenih paprika.
Dunuo je vetar i sa ulice podigao lisće, činilo mi se kao da igra. Oblaci su plovili nebom i skrivali stidljivo sunce, počela je da pada kiša.
To je bio siguran znak da je jesen stigla u moj grad.

16 коментара:

  1. PRELEPO, svaka čast za nobela. Msm ko god da je ovo pisao odlično je samo ga treba razraditi

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Ako neko zna bolje neka posalje rado cu ga objaviti na blogu. Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sastav je lep ali je kratak trebaga samo malo razraditi i bice savrsennn ! :D

    ОдговориИзбриши