субота, 18. август 2012.

Moja mama


Kada sam tužna ona je tu da me uteši, kada imam neki problem ona je tu da popriča samnom. Volela bih kad odrastem da budem kao ona.
Moja mama ima nežne ruke kojima mi briše suze kada sam tužna. Iako nekada ima problema, ona to gleda da sakrije, da se tata brat i ja ne sekiramo.
Uvek mi pomaže u sredjivanju sobe. Kada sam srećna i ona je. Za svaku moju suzu, ona je tu da me uteši. Kada se posvadjam sa bratom ona nas lepom pričom pomiri.
Uvek vežba samnom kada imam neki kontrolni. Ako dobijem slabu ocenu ona me teši da ću je popraviti.
Moja mam ima kratku smedju kosu, braon oči i zove se Anita. Ima trideset sedam godina i ja je puno volim.
Volela bih kada odrastem da budem kao moja mama, jer je ona za mene ličnost koju mnogo volim i poštujem.

14 коментара:

  1. treba mi u sto kracem roku sastav na temu najveci dokaz ljubavi ako mooze sto pre bio bi vam do groba zahvalan

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. odlicnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      Избриши
  3. mnogo mi se svidja ali moze li do danas uvece da bude neki sastav o majci i ljubavi prema njoj malo vise dugacak plizzzz.

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. moze li do veceras da bude gotov samo sa opisom majke ili njenim osobinama

    ОдговориИзбриши
  6. Slobodno saljite sastave na borko91@gmail.com svi pristojni bice objavljeni sa vasim imenom.

    ОдговориИзбриши