четвртак, 1. децембар 2011.

Drugarstvo najveca riznica

Drugarstvo najveca riznica

Prijatelji nam puno znace, oni su uvek tu da nam pruze utehu i podrsku ili jedan osmeh da nam ulepsa dan .

Kroz nas zivot prodje mnogo ljudi, zadrze se tu neko vreme i odu, ali pravi prijatelji ostaju tu zauvek, iako nam se ponekad putevi razilaze.Ako se to i desi, pa nas sudbina navede na razlicite strane, u nasim srcima ce uvek postojati kutak gde cemo cuvati prijatelja iz detinjstva. Ja znam sa sigurnoscu da cu se uvek secati tih bezbriznih dana i tajni koje smo delili i ponovo se radovati nasem novom susretu.

Danas je pravih drugarstava sve manje, sve se manje ljudi zrtvuju i zalazu jedni za druge. Za prijatelja se vezujemo postepeno i tako oni postaju neizostavna karika nasih zivota bez koje bi sve izgubilo smisao. Oni nas razumeju i kada cutimo, opomenu nas kada gresimo i znaju da priznaju svoju gresku. Prate nas kao senke koja sa nama zna da podeli i tugu i radost. Drugari su nam najvazniji u zivotu i sto ih vise imamo, to smo bogatiji. Ja sam sve ovo shvatila jer oko sebe imam puno ljudi koji me razumeju, na koje mogu da se oslonim i da budem sigurna da me nikad nece izneveriti. Oni su svetla tacka na ovom putu gde se sve vrti oko novca.

Naravno da postoje i razocarenja kada shvatimo da se sa nama neko druzi samo iz koristi. Takve osobe treba da pustimo iz naseg zivota i da ih zaboravimo, mada je to tesko kada nas neko povredi.

Istina je da ne cenimo ono sto imamo sve dok to ne izgubimo.Prijatelje treba da cuvamo dok ih imamo.

6 коментара:

  1. treba mi za 14.03.2013 sastav na temu:Opis moje drugarice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. март 2016. 18:29

    Extra sastav,mnogo mi je pomogao.. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Lep tekst! Dobila sam pohvalu od svih drugarica i Nastavnika, odmah sam pomislila na ovaj predivan tekst i da je jako lep! EKSTRA!! 😍💖💖

    ОдговориИзбриши
  4. Lep tekst! Dobila sam pohvalu od svih drugarica i Nastavnika, odmah sam pomislila na ovaj predivan tekst i da je jako lep! EKSTRA!! 😍💖💖

    ОдговориИзбриши