четвртак, 21. фебруар 2013.

Moji mali nestašluci


Čuo sam više puta da kažu kako mirno dete ne postoji. Iako znam da ima i mirne dece, moj primer potvrđuje ovu prethodnu rečenicu.
Moja mama tvrdi i da sam kao beba bio živahan i nestašan. Svakakva čuda su mi padala na pamet i da sam dobijao „po guzi“. Jednom sam iz kuće izvezao bicikl niz trinaest stepenika. Dobro sam živ ostao. To je bio moj najveći i najstrašniji nestašluk. A onih malih je bilo stvarno mnogo. Šteta što o svima ne mogu da pišem. Na primer, svog psa sam stalno hvatao za rep da vidim kako visi. U igri sam bio najprljaviji od svih, zavlačio sam se svuda i hvatao sve što gmiže, puzi i skače. U svaku gužvu bih se odmah umešao i uvek bio kriv. Vaspitačicu u zabavištu sam veoma izmorio jer sam skakutao kao buva. Kad sam krenuo u školu, tek tada sam želeo da se igram i u svemu budem prvi. Nikad mi igre nije bilo dosta, a u igri, znate, često dođe i do svađe. U mnogima sam , kako mama kaže, „dežurni krivac“ bio ja jer sam naivan i ništa ne shvatam. Dešavalo se i da zbog tuđih nestašluka dobijem grdnju ili „ćušku“. Dva puta sam u nestašlucima lomio i naočare. I sada se nije mnogo toga promenilo. Događa se da upadnem u neku gužvu u školi, pa me izgrde. A kod kuće kritikuju me zbog vremena koje provodim u igri.
Ne razumem uvek šta sam pogrešio, ali znam da nisam nikad loše mislio, samo se desilo. Igračka plačka!

27 коментара:

  1. mozete li da sastavte sastav na temu mali djacki nestasluci treba mi za sutra molim vass

    ОдговориИзбриши
  2. mozete li da sastavte sastav na temu mali djacki nestasluci treba mi za sutra molim vass

    ОдговориИзбриши
  3. sastav je nikakav.Sta imas iz srpskog i sta vi lupate u komentarima. sta da vam sastavla

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si ukratko prepričao svoje ,,avanture" ko ju doživeo kao mali, a trebalo je da napišeš sastav na temu koji mali nestašluci

    ОдговориИзбриши
  5. moze te li mi sastaviti sasatav na temu volim da obradujem dragu osobu.

    ОдговориИзбриши
  6. Poyrrbno su mi sto pre za cerku dva sastava. Moji nestasluci iz detinjstva i Ispricacu vam nesto smesno.

    ОдговориИзбриши