петак, 18. септембар 2015.

Moj ideal



   Ideal to je cilj koji nas odrzava u zivotu i koji se trudimo da ostvarimo. Cilj koji bih zelela da postignem jeste da postanem farmaceut.
   Ovo zanimanje mi se dopada jer je humano, a veoma je znacajno za sve nas. Ono sto me je podstaklo da u buducnosti postanem apotekar jeste znacaj ovog zanimanja. Ti beli mantili i osmeh na licu za mene predstavljaju idealan svet. Iako je veoma tesko stici do takvog posla, potrebno je puno znanja, ja cu uspeti. Ko posumlja da nece ostvariti svoj cilj, nece uspeti. Ipak, mislim da cu znacaj svog zanimanja otkriti tek kada i sama postanem farmaceut. Jedina cinjenica koja me sputava na mom putu je dobro poznavanje latinskih jezika, ali savladacu i to. Kako jedna poslovica kaze, niko se nije naucen rodio. Mislim da kada imas neki cilj treba da tezis ka njemu i da ne das da te neka sitnica zaustavi. U ovom poslu je neophodna stalna komunikacija sa ljudima. Iako mi posle osnovne skole predstoje i srednja i fakultet, uspe cu sigurno.
   Pokusacu da ostvarim svoj ideal, jer cu tek tada shvatiti smisao zivota, i ispuniti obecanje odavno dato sebi.

Sastav je namenjen za VIII razred osnovne skole.

4 коментара: