среда, 1. фебруар 2017.

Moja majka



Mi koji smo odrastali u zagrljaju tople majčine ljubavi koja nas greje i štiti od svi nedaća se možemo nazvati srećnicima. Po mom mišljenju ne postoji niko ko bi se žrtvovao za nekoga, kao majka za svoje dete.
Ako bi me neko upitao ko je najbolja osoba koju znam, bez problema bih rekla da je to moja majka. Nju niko ne može da zameni, ona je jedinstvena, heroina koja mi je bila i ostala uzor.
Osoba koja je spremna da uradi sve za svoju porodicu bez pogovora, koja svu ljubav i pozitivnu energiju širi kao požarni plamen. Moja majka.
Poštovanje koje osećam prema njoj ne može se iskazati rečima, ona je neko ko svakodnevne izazove rešava kao od šale. Jednog dana kada dođe vreme i za mene da se ostvarim u toj ulozi, nadam se da ću bar upola biti kao ona.
Svoju porodicu ona više voli od sebe. Njena je ljubav jača od najjačeg zemljotresa, veća od najvećeg okeana. Žena koja se sa svim problemima izborila kao neko ko čuva svoje, kao lavica.
Kada sam videla svoju majku kako je prvi put zaplakala preda mnom srce mi se raspalo u paramparčad zato što nisam znala kako da joj pomognem i da li sam ja možda kriva za njene suze... Ne želim da se to ikada više ponovi.
Nostalgija me nekada prodrma kada se setim mog divnog detinjstva i telo mi prožme jeza kada razmišljam o tome da i ona stari sa mnom. Da, ne starim samo ja već i ona.  Često razmišljam o tome kako želim da joj obezbedim starost i kako bih volela sve vreme ovog sveta da provedem sa njom, ali nekada mi obaveze ne daju baš puno prostora... Škola, treninzi, sve to ima svoj uticaj, nažalost.
Osoba koja je bila tu za mene uvek i koja je znala da prepozna moje lažne prijatelje, osoba koja me nikada nije ostavila na cedilu. Njene čedne ruke, koje su me pomilovale i dale mi savet kada god mi je zatrebao, njene priče koje su na mene ostavile dublji trag, nego svi svetski romani, njeno skromno srce koje je znalo kada i šta treba da uradi da učini da se osetim kao najvoljenije dete na svetu.

Ona mi je dala život, dala mi je sve što imam, a nikada ništa nije tražila zauzvrat. Drago mi je što sam imala tu sreću da osetim tu neopisivu i rečima nedokučivu majčinu ljubav i veoma sam zahvalna na tome jer znam da nisu svi srećni kao ja, a bilo bi lepo da jesu. Ljubav i majka su reči koje meni predstavljaju isto. Hvala ti majko.

12 коментара:

  1. Super bravo,ja kada Sam procitala ovu pricu zaplakala Sam.❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Slažem se kada sam pročitao zaplakao sam 💜💜

      Избриши
    2. Slažem se kada sam pročitala zaplakala sam predivno svaka čast onome ko je ovo napisao 💜💜😄😄

      Избриши
  3. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши