четвртак, 14. март 2013.

Od kolevke pa do groba najlepse je djacko doba



Vreme prolazi. Generacije se smenjuju jedna za drugom . Misljenja se menjaju , sve se menja .

I pre nego sto shvatimo , jednog dana cemo se osvrnuti na nasu maldos, djacko doba i sve te lepe trenutke samo kao na uspomenu koja nam je duboko urezana u u srce .

Mladost to je najlepsi period covekovog zivota , to je period djackog doba , kada je sve lepo i zabavno , kada nam nista nije tesko , kada imamo gomilu prijatelja a nijednu brigu . Problem je u tome sto nikada nismo svesni da zivimo u lepom dobu , ako je to sada mi cemo postati svesni toga tek u buducnosti .

Mnogi bisci krozistoriju pisali su dela o svojim djackim dugodovstinama ,nestaslucima i razlicitim dogadjajima . Jedan od tih pisaca je Branko Radicevic koji se kroz poemu ''Djacki rastanak '' oprasta od svih tih lepih trenutaka koji su mu se desili u Sremskim Karlovcima. On sada opisuje sve u najlepsem svetlu , iako znamo da pored lepih trenutaka postoje i oni nemili dogadjaji , ali vremenom oni isceznu i kao i svi mi i branko se secao samo lepih trenutaka .

Svi su jednom bili osnovci , srednjoskolci , studenti a neki su jos uvek . U dugogodisnjem periodu skolovanja nicu prvi temelji na kojima gradimo svoju buducnost . Upravo tada pocinjemo sticati slatka i gorka iskustva , upoznajemo zivot , menjamo se i formiramo u licnost .

Postioji izreka : ''Od kolevke pa do groba najlepse je djacko doba '' .Jer upravo je djacko doba zasluzno za sve ono sto smo bili , ono sto jesmo i ono sto cemo biti .
by Zorana

11 коментара:

  1. Veoma mi se dopada ovaj rad, hvala puno upravo završavam 8. razred i imam sastav na temu ĐAčki rastanak. javuću u sledećem komentaru ocenu :D

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da sam pomogao, javi ocenu obavezno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mozete li da mi napisete temu Jos od prog dana

    ОдговориИзбриши
  4. Mozete li da mi napišete temu Jos od prvog dana treba mi hitno za sutra ako moze da bude za sutra Molim Vas Da li zelite da mi napisete????

    ОдговориИзбриши
  5. Imam temu na sastav djacko doba i napisacu ovo javljam vam za ocenu to je za par dana :D

    ОдговориИзбриши
  6. NIKAD NISAM ZABORAVIO SVOJE ŠKOLSKE DRUGOVE A DALEKO SMO JEDAN OD DRUGOG JA U SRBIJI A ONI U NEMAČKOJ U BORNHAIMU KOD BONNA I DANAS POSLE PEDESET GODINA SE DOPISUJEMO JER TU NEMA RAZLIČITOSTI I DALJE VOLIMO ČUTI KAKO KO ŽIVI I NAJVAŽNIJE KOLIKO KO IMA DECE.

    ОдговориИзбриши