четвртак, 19. децембар 2013.

Moja baka




Kažu da se bake,posle mame,najviše vole,pa tako i ja svoju jedinu baku puno volim.
To je tatina mama.Ne živi sa mnom,čak je i u drugoj državi,tako da je vidjam dva-tri puta godišnje.Najviše smo zajedno kada je letnji raspust,jer tada otputujem sa mamom i tatom u Nikšić,gde živi,pa ostanem celo leto.
Moja baka je mnogo dobra.Sve mi daje i mnogo mi popusta u svemu. Uvek spremi neku siću za sladoled pa joj kažem da je moj generalni sponzor. Pošto kuva mnogo bolje od mame,uvek se mota po kuhinji,podseća me na nekog šefa kuhinje u restoranu,sve mora da bude dobro spremljeno i ukusno.Kada mi se desi da se nešto malo prehladim,uvek su tu njeni narodni lekovi,koji pomažu istog trena. Baka mi je i kao meteorolog jer uvek zna kakvo će vreme biti sutra.Kaže da kada se vidi crvenkasto nebo u daljini da to znači veoma vruće u toku dana. Inače,ona ne zna da plete vunene šalove i kape,kao nečije bake,ali znam da kada ih kupi to učini sa puno ljubavi. Znala je moja baka puno puta da me odbrani od tate i mame kada se nešto naljute na mene. Bude mi kao advokat na sudjenju.Baka Mika ima kratku kosu,ufrćkanu viklerima i blage braon oči. Moja baka je najbolja baka na svetu.Jedva čekam božić da budemo zajedno.  

Sastav je predvidjen za osnovce!

By Ljiljana

15 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Iskoristila sam rad sa malo preokrenutim riječima i dobula sam čistu peticu! Rad je zaista predivan! Svaka ti čast!!!☺☺☺

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Sorry,greške dobula(dobila) i dase(da se)!!☺☺☺☺☺❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Greške:dobula(dobila) i dase(da se)!!❤❤❤❤❤☺☺☺☺☺😂😂😂😂

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican sastav mnogo mi je pomogao z domaci

    ОдговориИзбриши